Nazwa forum

I ty możesz zostać Hokage


#1 2008-10-16 19:54:27

Kakashi Hatake

Admin

Zarejestrowany: 2008-10-12
Posty: 127
Punktów :   

Umiejętności

Na każdą z tych umiejętności potrzebny jest zaliczony trening przeprowadzony przez osobę upoważnioną.

KONTROLA CHAKRY
http://i29.tinypic.com/24688hy.jpghttp://i30.tinypic.com/2ugylhh.jpg

Dobra Kontorla Chakry (DKC)
Ranga: D
Na czym polega: Możemy chodzić po prawie każdej powierzchni , nie zależnie w jakiej płaszczyźnie.

Świetna Kontorla Chakry (ŚKC)
Ranga: C
Wymaga: (DKC)
Na czym polega: Możemy chodzić po prawie każdej powierzchni , nie zależnie w jakiej płaszczyźnie oraz kontrolować chakre w cały naszym ciele , by na przykład szybciej się poruszać czy zwiększyć siłę naszego uderzenia fizycznego.

Perfekcyjna Kontorla Chakry(PKC)
Ranga: A
Wymaga: (ŚKC)
Na czym polega: Możemy chodzić po prawie każdej powierzchni , nie zależnie w jakiej płaszczyźnie oraz kontrolować chakre w cały naszym ciele , by na przykład szybciej się poruszać czy zwiększyć siłę naszego uderzenia fizycznego oraz zwiększyć zasięg naszego jutsu i jego moc. Ta umiejętność pozwala nam też na natychmiastowe uwolnienie z GenJutsu poprzez odcięcie chakry od mózgu.

SZYBKIE PIECZĘCIE
http://i29.tinypic.com/afjzmg.jpg



Szybsze Wykonywanie Pieczęci (SWP)
Ranga: C
Na czym polega: Szybkość wykonywania przez nas pieczęci (składanie rąk) zwiększa się dwukrotnie , tak że zamiast składać znaki przez długi czas możemy uderzyć silnym jutsu dużo szybciej.

Błyskawiczne Wykonywanie Pieczęci (BWP)
Ranga: A
Wymaga: SWP
Na czym polega: Szybkość wykonywania przez nas pieczęci (składanie rąk) zwiększa się czterokrotnie , tak że zamiast składać znaki przez długi czas możemy uderzyć silnym jutsu dużo szybciej oraz wykonywane przez nas pieczęcie (znaki) są niezauważalne dla normalnego oka.

BROŃ BIAŁA
http://i28.tinypic.com/24pz01y.jpg



Dobre Władanie Bronią (DWB)
Ranga: D
Na czym polega: Celność rzucania shurikenami , kunajami i senbonami wzrasta a nasze ciosy mieczem są silniejsze i celniejsze.

Znakomite Władanie Bronią (ZWB)
Ranga: C
Wymaga: (DWB)
Na czym polega: Wprawa w używaniu kunai , shurikenów oraz senbonów jest tak duża że potrafimy zabić jednym rzutem oraz potrafimy przeciąć przeciwnika na pół bez większego wysiłku.

Perfekcyjne Władanie Bronią (PWB)
Ranga: A
Wymaga: (ZWB)
Na czym polega: Nie ma szans byśmy nie trafili w wybrany cel z odległości mniejszej niż 500m a nasza umiejętność władania mieczem jest idealna i nikt nie jest w stanie stawić nam czoła w pojedynku na miecze.

DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI

Kontrola Natur Chakry (Specjalizacji )

http://i35.tinypic.com/4ln5ds.jpg


Ranga : A
Chakra : 120
Na czym polega: Dzięki tej umiejętności możemy ulepszać swoje ciało / broń poprzez wsadzenie w nie jedną ze swoich Natur Chakry , czyli jeśli naszą specjalizacją jest , np. Katon , możemy sprawić że nasza ręką lub ostrze naszej broni pokryje się ostrzem oraz dodatkowo poparzy przeciwnika . Tu wypisze co dają nam różne natury chakry :
- Suiton - Dzięki włożeniu wody w naszą broń ostrze staję się ostrzejsze oraz dłuższe . Jeśli przebijemy ważny narząd ostrzem z wodną otoczką następuje natychmiastowy zgon , poprzez utopienie . Co do ciała , wodna otoczka sprawia że możemy swobodnie poruszać się podwodą , oraz wodne ataki zadają nam mniejsze obrażenia .
- Katon - Dzięki włożeniu ognia w naszą broń zadajemy większe obrażenia przy każdym trafieniu oraz trafiony zostaje dotkliwie poparzony . Otoczka z ognia daje nam możliwość swobodnego poruszenia się w zwykłym ogniu , ten który powstał z pomocą chakry działa po prostu z mniejszą siłą ( Amateratsu nie wchodzi w grę) . Uderzenia zadawane gołą pięścią gdy używamy ognistej otoczki sprawia że trafiony zostaje poparzony , co oczywiście zadaje dodatkowe obrażenia .
- Fuuton - Dzięki włożeniu wiatru w naszą broń staje się ona niewidzialnie szersza i dłuższa oraz wielokrotnie ostrzejsza ( chyba każdy oglądał ostatnie odcinki N:Shipp to wie o co kaman ) . Co do otoczki wokoło naszego ciała , sprawia ona że jesteśmy dużo lżejsi (np. wyżej skaczemy) oraz poruszamy się ciszej a kunai oraz shurikeny rzucone przez kiepskich użytkowników broni białej zawsze chybiają celu . Obrażenia zadane przez jutsu fuuton , tradycyjnie są trochę mniej efektywne .
- Raiton - Dzięki włożeniu elektryczności w naszą broń , paraliżujemy przeciwnika - wystarczy że ostrze lekko wejdzie w ciało przeciwnika i ten jest sparaliżowany . Powłoczka z elektryczności sprawia że przy każdym dotknięciu przeciwnika zostaje on kopnięty prądem , co zadaje małe obrażenia , ale zawsze Tradycyjnie jutsu raiton zadają mniejsze obrażenia .
- Doton - Poprzez włożenie żywiołu ziemi w naszą broń jest ona o wiele wytrzymalsza oraz twardsza , dzięki otoczce z ziemi  nasze ciało zyskuje dużo większą odporność na broń białą oraz możemy dowolnie wsiąkać w ziemie bez utraty chakry . Jutsu żywiołu doton słabiej na nas działają .

PS
Można przejść trening na opanowanie tylko jednego żywiołu !  Pamiętajcie że w świecie panują normalne ( może trochę nagięte ) prawa natury więc jeśli ktoś używa ognia , najsilniejszą bronią jest woda  - jednak jeśli ktoś używa wody najskuteczniejszą bronią jest elektryczność , itd .


Mieszanie Jutsu Żywiołów

http://i36.tinypic.com/1zqvz2d.jpg
http://i35.tinypic.com/2zz6jb9.jpg   http://i35.tinypic.com/99hsfp.jpg


Ranga : A
Na czym polega: Dzięki tej umiejętności możemy łączyć nasze żywiołowe jutsu ( Max. 2 jutsu ) osiągając większe obrażenia . Pamiętajcie żeby umiejętnie łączyć swoje Natury Chakry gdyż można połączyć tylko dwie i nie można tego zmieniać , czyli jeśli połączysz Raiton z Suiton nie będziesz mógł używać innych kombinacji niż Woda i Elektryczność . Podam przykład jak w walce ma wyglądać połączenie Natur Chakry :
1) - " Wykonuje Konoha Senpuu jednak gdy moja noga jest blisko przeciwnika wykonuje odpowiednie pieczęcie i zanim moje noga dosięgnie przeciwnika z okolic mojej stopy wylatują 3 kule Housenka "
2) - " Wyskakuje w górę i po wykonaniu odpowiednich pieczęci zalewam cały teren dzięki Baku Suishouha , jednak podczas gdy wypluwam wodę wykonuje następne pieczęcie i wykonuje Chidori a następnie wkładam tą rękę w wodę "

Łatwo zauważyć że obrażenia zadane przy takich combo są wielokrotnie większe i także zwiększa się szansa na zaskoczenie przeciwnika . Co do chakry , łączymy koszt obu technik i dodajemy jeszcze 50 punktów chakry , za połączenie technik .

Wyczuwanie Chakry

http://i36.tinypic.com/2w7i93n.jpg


Ranga : B
Na czym polega: Jak wiecie Ci wyżsi rangą Ninja potrafią wyczuwać obecność wroga , dzięki temu że czują jego chakre - na tym właśnie polega ta umiejętność . Jeśli już potraficie wyczuć chakre przeciwnika nikt nie zajdzie was po cichu od tyłu , wyczujecie go .

Szybkość
http://i30.tinypic.com/2aiotb6.jpg


Ranga: S
Na czym polega: Możemy poruszać się tak szybko że dla normalnego oka jesteśmy niedostrzegalni , nie jets to jutsu więc nie ma żadnego dymu i nie musimy wykonywać pieczęci dzięki czemu jest to umiejętność bardzo pożyteczna jednak tylko najlepsi ninja potrafią się tego nauczyć.

Specjalizacja
Ranga: S
Na czym polega: Możemy nauczyć się dodatkowej , czwartej specjalizacji , dowolnej jakiej tylko chcemy.

Jutsu jedną ręką
http://i29.tinypic.com/ibkghj.jpg


Ranga: B
Na czym polega: Możemy wykonywać każe jutsu jedną ręką dzięki czemu drugą możemy ciskać shurikenami lub ciąć mieczem. Nie można wykonywać dwóch jutsu na raz.

Rinnegan
http://i26.tinypic.com/24o1t2b.gif


Ranga: ?
Na czym polega: Te oczy pozwalają nam na nie niekończącą wędrówkę naszej duszy czyli możemy zmieniać ciało w dowolnym momencie a nie jak Orochimaru co trzy lata oraz rozdzielać naszą duszę na wiele części dzięki czemu możemy kontrolować dużo ciał na raz . Ciała zdobywamy poprzez zabicie normalnego gracza , gracz idzie do szpitala na 12 godziny a my mamy identyczne ciało , z identycznymi technikami w tym samym klanie z tą samą rangą , możemy rozwijać tą postać dalej . Dzięki Rirenganowi można zobaczyć każdy ruch nawet najszybszego przeciwnika , stosować GenJutsu wzrokowe oraz Detonacje Wzrokową , czyli patrzysz się na coś a to wybucha . Użytkownik tych oczu widzi przepływ chakry w ciele przeciwnika oraz widzi wszystko w koło jak Byakugan jednak Rinnegan nie posiada martwego punktu.
jak zdobyć:Trzeba przejść test by me

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.secentrum.pun.pl www.importtuning.pun.pl www.nakazdytemat.pun.pl www.bikerboyzteam.pun.pl www.pzd.pun.pl